Pytania i odpowiedzi
Jak mogę się zarejestrować?
Osobiście lub telefonicznie w godzinach 8-18.
Kiedy mogę odebrać moją receptę?
recepty i skierowanie są wydawane dzień po zgłoszeniu po godzinie 14.00 , jeżeli jest to piątek wydajemy w poniedziałek po 14.00 .
Kiedy mogę odebrać inną dokumentację?
Odbiór innej dokumentacji (skierowania do sanatorium, zaświadczenia, etc. ustala się indywidualnie z pielęgniarką lub lekarzem.
Ile kosztuje usługa?
Aktualny ceny konsultacji i zabiegów nie refundowanych przez NFZ zamieszczamy w Cenniku usług.
Godziny przyjęć
Godziny przyjęć znajdziecie Państwo w zakładce Gabinety.
Jak zapisać się do przychodni?
do przychodni zapisujesz się składając deklaracje (zobacz pliki do pobrania). Wprowadzamy pacjenta w system i już jest naszym pacjentem. Często dzieje się tak że przychodzi chory, który zapisuje się do przychodni i praktycznie z marszu jest przyjęty przez lekarza.
Jakie dokumenty są potrzebne, aby zapisać się do przychodni?
Przy zapisie do przychodni bazą jest numer PESEL i NIP zakładu pracy jeżeli pacjent pracuje. Nie są potrzebne żadne dokumenty, system Ewuś weryfikuje pacjentów po numerze PESEL.
Mieszkam na Prawobrzeżu, czy mogę zapisać się do przychodni?
Tak. Nie obowiązuje regionalizacja, Pacjent może zapisać się do dowolnej placówki służby zdrowia, mającej podpisany kontrakt z NFZ.
Deklaracja wyboru lekarza
Deklaracja wyboru położnej
Deklaracja wyboru pielęgniarki
Karta Praw Pacjenta
Punkty nocnej i świątecznej pomocy
Szczecin: SPS ZOZ Szpital w Zdrojach
ul. Mączna 4, tel. 91 880 63 89, lekarz kom. 728 440 450, pielęgniarka kom. 728 440 451
Szczecin: Mediklinika Sp. z o.o.
ul. Uniii Lubelskiej 1, tel. 500 204 590, 91 4253225
Szczecin: NZOZ Przychodnia Medycyny Rodzinnej
ul. Kadłubka 10-11, tel. 91 422 84 45
Szczecin: WOMP-ZCLiP
ul. Bolesława Śmiałego 33, tel. 91 434 91 00
Police: Mediklinika Sp. z o.o.
ul. Siedlecka 2, tel. 500 204 590, 91 425 38 50
Stargard Szczeciński: KMW Centrum Zdrowia
ul. I Brygady 18, tel. 91 392 55 13, 500 42 82 10, 91 577 62 10
Gryfino: NZOZ Intermed
ul. Niepodległości 28, tel. 91 466 72 37
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Jeśli Twoje pytanie dotyczy zagadnień związanych z Twoim ubezpieczeniem zdrowotnym, zachęcamy do odwiedzenia strony internetowej NFZ.
Jeśli chcesz wiedzieć, czy Twój lek jest refundowany zachęcamy do sprawdzenia aktualnego spisu leków refundowanych dostępnej na stronie Ministerstwa Zdrowia.
Jeśli chcesz umówić się na wizytę, prosimy o rejestrację osobiście lub telefonicznie.
Nowa deklaracja wyboru lekarza, pielęgniarki, położnej podstawowej opieki zdrowotnej, obowiązuje od
15 czerwca 2014 r.
Aby otworzyć pobrane dokumenty należy mieć zainstalowany program Adobe Acrobat Reader (Pobierz). Jest on programem darmowym i w pełni bezpiecznym. Służy do przeglądania zawartości wszelkiego rodzaju plików PDF.